Întrebări frecvente

Cum deschid un cont pe platforma Get‘s Bet?

Pentru a înregistra un cont pe site-ul Get’s Bet apăsați butonul ÎNREGISTRARE și urmați pașii de mai jos:

Pasul 1: Introduceți numele de utilizator, numărul de telefon și adresa de e-mail apoi setați o parolă ce trebuie să conțină minim 8 caractere, cel puțin o majusculă, o cifră și un caracter special.
Pasul 2: Completați datele personale și bifați acordul de Termene & Condiții. Este important de știut faptul că trebuie să folosiți datele dumneavoastră reale la crearea contului, astfel încât să evitați verificările suplimentare și/sau închiderea/suspendarea contului de joc.
În continuare, dacă doriți să primiți bonusuri exclusive prin email sau SMS, bifați căsuța de materiale promoționale.
Pasul 3: Introduceți codul primit prin SMS în căsuța ce vi se va afișa pe ecran. În cazul în care nu l-ați primit, puteți solicita retrimiterea lui de încă 2 ori. Dacă în continuare nu primiți codul, vă rugăm să ne contactați.

Pasul 4: Veți primi un email pe adresa înregistrată în cont. Vă rugăm să accesați link-ul din mesaj în vederea activării contului.

Acceptați jucători din orice țară?

Get’s Bet permite înregistrarea unui cont doar jucătorilor români, care dețin un CNP valid.

În cazul în care vă aflați în afara teritoriului României, accesul pe platformă va fi limitat, iar posibilitatea de autentificare în contul de joc va fi blocată.

Orice încercare de a ignora aceste interdicții (prin orice mijloace) reprezintă o încălcare a Termenilor și Condițiilor care guvernează site-ul și poate constitui o infracțiune, în conformitate cu legislația aplicabilă în vigoare.

Dacă avem motive întemeiate de a suspecta încălcarea Termenilor și Condițiilor, acest lucru poate duce la închiderea contului dumneavoastră de joc, precum și la alte măsuri conforme cu legislația în vigoare.

Pot deschide un cont în numele altcuiva?

La Get’s Bet, o persoană poate deschide un singur cont de jucător, utilizând exclusiv date personale reale, corecte și complete.

Serviciile noastre sunt interzise persoanelor care au vârsta sub 18 ani și depunem toate eforturile necesare pentru combaterea participării acestora la jocurile de noroc. Acesta este unul dintre motivele pentru care nu tolerăm deschiderea unui cont folosind alte date decât cele ale titularului.

De asemenea, un alt motiv pentru care nu puteți deschide un cont în numele altei persoane este că această faptă contravine cu măsurile de siguranță pe care le aplicăm, în vederea combaterii potențialelor fraude ce pot exista în mediul online referitoare la datele personale (inclusiv cele financiare).

Așadar, conform Termenilor și Condițiilor care guvernează site-ul, înregistrarea unui cont cu datele altei persoane este strict interzisă și încălcarea acestei reguli poate duce la închiderea contului de joc, dar și la blocarea fondurilor.

 

Pot avea mai multe conturi?

Contul de jucător aparține unei singure persoane, este deschis de persoana respectivă și este menținut de către Get’s Bet în vederea utilizării serviciilor pe care le oferim.

La Get’s Bet, ne dorim să oferim un mediu sigur și de încredere, iar conturile multiple contravin acestui obiectiv. Așadar, orice jucător cu vârsta de minimum 18 ani poate deschide și deține un singur cont, iar crearea și utilizarea mai multor conturi reprezintă încălcarea Termenilor și Condițiilor care guvernează site-ul.

Vă reamintim că înregistrarea mai multor conturi de joc poate duce la suspendarea serviciilor Get’s Bet, dar și la blocarea fondurilor.

ATENȚIE! În cazul în care uitați datele de conectare, nu deschideți un alt cont de joc. Într-o astfel de situație, vă rugăm să contactați Asistență Clienți la adresa de email [email protected] sau pe Chat-ul Live, iar colegii noștri vă vor oferi îndrumarea necesară pentru a recupera datele.

 

Care este formatul corect pentru numărul de telefon?

Vă rugăm să rețineți că vi se va cere confirmarea numărului de telefon personal, ca parte a procesului de înregistrare.

Pentru ca numărul să fie acceptat și continuarea înregistrării să fie posibilă, este necesar să introduceți numărul dumneavoastră de telefon fără prefixul României.

Astfel, dumneavoastră trebuie să introduceți numărul format din zece cifre (exemplu: 0712345678).

 

Din câte caractere trebuie să fie formată parola?

În momentul în care alegeți o parolă pentru contul dumneavoastră de joc, trebuie să vă asigurați că aceasta conține minimum 8 caractere, dintre care o majusculă, o cifră și un caracter special ([email protected]#$%).

Vă sfătuim să alegeți o parolă pe care să o rețineți cu ușurință și, de asemenea, să nu o divulgați sub nicio formă unei alte persoane.

ATENȚIE! În cazul în care uitați parola, nu deschideți un alt cont de joc. Într-o astfel de situație, vă rugăm să urmați pașii de la punctul „Cum îmi recuperez parola?”.  Dacă aveți nevoie de îndrumare, contactați Asistență Clienți la adresa de email [email protected] sau pe Chat-ul Live, iar colegii noștri vă vor ajuta să recuperați parola.

  

Cum îmi aleg numele de utilizator?

 În primul rând, vă recomandăm să alegeți un nume de utilizator care să aibă între 6 și 20 de caractere. Acesta poate fi orice combinație de litere și cifre.

Puteți încerca să folosiți variante ale numelui dumneavoastră sau prescurtări ale acestuia ori o poreclă. Trebuie să vă asigurați, totuși, că este diferit față de al altor jucători.

În cazul în care vi se va afișa mesajul ”Acest nume de utilizator există deja”, va trebui să găsiți o combinație diferită.

Ce reprezintă adresa de domiciliu?

 Adresa de domiciliu reprezintă adresa la care dumneavoastră locuiți și pe aceasta trebuie să o introduceți în momentul înregistrării.

În situația în care adresa de domiciliu nu coincide cu cea din buletin, sau ați încărcat poza pașaportului pentru verificare, trebuie să vă asigurați că veți putea furniza ulterior un document care să prezinte numele dumneavoastră și adresa respectivă și care să nu fie mai vechi de 3 luni: factură de utilități, extras de cont sau cazier judiciar.

 

Contul meu

Cum îmi verific numărul de telefon?

 În momentul înregistrării unui cont, vi se va solicita să completați un formular cu datele dumneavoastră, printre care și numărul de telefon.

După introducerea datelor solicitate în primii doi pași,  apăsați butonul ”PASUL URMĂTOR”, apoi veți primi un SMS care conține un cod. Acest cod trebuie introdus în fereastra care se va afișa pe ecran, înainte de a trece la pasul următor. În cazul în care nu l-ați primit, puteți solicita retrimiterea lui de încă 2 ori. Dacă în continuare nu primiți codul, vă rugăm să ne contactați la [email protected] sau pe livechat.

ATENȚIE! Asigurați-vă că numărul de telefon este introdus în format corect; acesta trebuie să aibă 10 cifre și să înceapă cu 07 (ex: 0712345678).

De ce este necesara verificarea numărului de telefon?

 Verificarea numărului de telefon este un proces prin care se confirmă dacă numărul de telefon introdus în procesul de înregistrare este valid, iar persoana care s-a înregistrat are acces la acesta.

Practica de verificare atât pentru adresa de e-mail, cât și pentru numărul de telefon este una comună în cazul foarte multor servicii.

Fără verificarea acestuia nu puteți accesa contul de joc.

Cât timp durează validarea contului?

 Verificarea documentelor dureaza pana la un maxim de 24 ore, iar in cazuri exceptionale acest termen se poate prelungi.

Cum validez contul?

 Validarea contului poate avea mai multe etape în funcție de diferiți factori de risc.

Inițial, validarea se realizează prin trimiterea documentelor necesare verificării identității și a adresei.

În acest scop, este acceptată cartea de identitate (buletinul) sau pașaportul (în acest caz este necesară încărcarea unor documente care să dovedească adresa de domiciliu).

ATENȚIE: nu se acceptă documente scanate, neclare, care nu au toate colțurile vizibile sau nu sunt color.

În cazul în care există orice dubiu  privind documentele încărcate, se pot solicita documente suplimentare.

Ce documente sunt acceptate?

 Dovada identității se face prin buletin sau pașaport.

Dovada adresei se face prin: factură de utilități, extras de cont, cazier judiciar sau viză de flotant.

ATENȚIE: nu se acceptă documente scanate, ilizibile sau care nu au toate colțurile vizibile.

În cazul în care există orice dubii privind documentele încărcate, se pot solicita documente suplimentare.

Unde încarc documentele?

Documentele necesare validării sau cele solicitate suplimentar se pot încărca direct în contul de jucător, din secțiunea Contul meu – Documente.

Documentele mele au fost acceptate/verificate?
Puteți verifica statusul documentelor trimise spre validare chiar din contul dvs. din secțiunea Contul meu – Documente. De asemenea, veți primi un e-mail de înștiințare în momentul în care procesul de verificare al  documentelor a fost finalizat .

În cazul în care documentele nu sunt acceptate, veți primi un e-mail referitor la motivele refuzului, cât și instrucțiuni pentru următorii pași.

Care sunt avantajele validării contului?

Conturile validate se bucură de multe avantaje în plus.

Validarea contului vă permite să înregistrați retrageri imediat, ceea ce înseamnă că vă veți bucura de procesarea mai rapidă a acestora.

În plus, vă calificați pentru bonusuri, răspunsuri cu prioritate din partea serviciului de Suport, precum și eliminarea limitei de 900 RON la depunere.

Ce se întâmplă dacă nu validez contul?

 În cazul în care contul nu este validat în termen de 30 de zile de la efectuarea primei tranzacții financiare pe site, acesta va fi închis conform prevederilor legale, iar banii existenți în contul de joc vor fi transferați către Bugetul de Stat.

De ce este necesară validarea contului?

 

Validarea contului este un proces prin care se verifică identitatea beneficiarului unui cont de joc, împreună cu corectitudinea datelor introduse la crearea contului, vârsta de minim 18 ani necesară pentru a accesa serviciile de jocuri de noroc și prin care se respectă cerințele din legislația specifică jocurilor de noroc, cât și AML.

Acest proces este unul solicitat de către autorități și totodată necesar pentru a oferi cea mai bună experiență pe site.

Conturile care nu sunt validate pot depune maxim 900 RON și nu pot efectua retrageri. În același timp, conturile care nu sunt validate în maxim 30 de zile de la prima depunere vor fi închise conform legii, iar sumele disponibile în acestea vor fi transferate către Bugetul De Stat.

Unde pot vizualiza informațiile personale?

 Informațiile personale se pot vizualiza în secțiunea Contul meu – Profilul meu – Informații cont.

Am introdus date greșite. Pot modifica informațiile personale?

 

În cazul în care datele au fost introduse greșit, puteți contacta departamentul nostru Relații Clienți, la adresa [email protected]

În unele cazuri, este posibilă modificarea unor date, însă acest lucru se face după o analiză de risc.

Cum pot modifica adresa de e-mail asociată contului?

Dacă doriți modificarea adresei de e-mail asociată contului, ne puteți contacta pe adresa [email protected] sau livechat cu o detaliere a situației, în care să confirmați adresa de e-mail asociată contului în acel moment și adresa de e-mail nouă, cu care doriți schimbarea.

De asemenea, este nevoie sa atașați o poză clară, color și completă a actului de identitate.

Solicitarea dumneavoastră va fi procesată în cel mai scurt timp posibil, iar dacă vor fi necesare verificări suplimentare, vă vom contacta.

Ce se întâmplă dacă nu sunt abonat la mesajele de Marketing Get‘s Bet?

Dacă nu v-ați abonat la mesajele de Marketing Get’s Bet, veți fi exclus de la primirea de bonusuri și oferte personalizate și există posibilitatea de a rata comunicări importante din partea noastră.

Considerăm că fiecare client trebuie să primească oferte personalizate cât mai apropiate de profilul său de joc, iar astfel ne este imposibil să vă trimitem bonusuri și oferte.

Cum mă abonez la mesajele de Marketing Get’s Bet?

Dacă nu v-ați abonat atunci când ați deschis contul de joc, sau v-ați dezabonat ulterior, puteți să optați pentru primirea mesajelor de Marketing navigând în Cont (dreapta-sus) – Contul meu – Profilul meu – selectând opțiunile dorite și apasând butonul de salvare.

Cum mă dezabonez de la mesajele de Marketing Get’s Bet?

Vă puteți dezabona de la mesajele de Marketing navigând în Cont (dreapta-sus) – Contul meu –  Profilul meu – (de)selectând opțiunile dorite și apasând butonul de salvare.

ATENȚIE: Dacă vă dezabonați de la mesajele Marketing, nu veți fi eligibil pentru bonusuri și oferte personalizate.

Am greșit parola de mai multe ori. Cum deblochez contul?

 Pentru protecția împotriva atacurilor asupra conturilor de utilizatori, există un număr limitat de încercări (maxim 5) permise pentru conectarea la contul de joc. În cazul în care ați depășit numărul maxim, va fi necesar să așteptați 15 minute pentru a încerca din nou.

În cazul blocării contului din cauza logării cu date greșite, îl puteți debloca folosind opțiunea de Parolă Uitată din Meniul de logare, sau ne puteți contacta pe Chat sau prin email la adresa [email protected].

Pot redeschide contul după ce l-am închis?

 Pentru a determina posibilitatea de redeschidere a contului va fi necesar să trimiteți un e-mail la adresa [email protected] în care să detaliați situația și să solicitați acest lucru.

Cum îmi pot schimba parola?

 Pentru schimbarea parolei poți naviga direct pe site după logare în secțiunea Cont – Profil – Schimbare Parolă,  sau poți folosi opțiunea de Am uitat parola din Meniul de logare.

Mi-am uitat numele de utilizator. Cum mă pot loga?

 În cazul în care nu vă amintiți numele de utilizator, vă puteți loga pe site cu adresa de e-mail asociată contului dvs.de jucător.

După logare găsiți numele de utilizator în Cont, secțiunea Contul meu – Username.

Dacă nu vă amintiți nici adresa de e-mail, dar nici numele de utilizator, vă rugăm să ne contactați la [email protected] sau pe LiveChat.

Nu încercați să deschideți un alt cont de joc, întrucât acest lucru poate duce la suspendarea tuturor conturilor asociate.

Ce se întâmplă cu balanța contului după închidere?

 

Închiderea contului este procesul prin care puteți solicita blocarea contului de joc. Este important de știut că închiderea contului nu duce la înlăturarea datelor generate de contul de joc sau a datelor personale, acestea fiind stocate pentru o perioadă de minim 5 ani, conform cerințelor legale.

În cazul în care decideți închiderea contului, puteți face acest lucru folosind opțiunea de închidere disponibilă pe site în Meniu – Profilul Meu – Joc responsabil.

În cazul în care motivul închiderii se datorează unor probleme tehnice sau nemulțumiri, vă rugăm să ne contactați înainte de a îl închide, astfel încât să îmbunătățim experiența atât pentru dvs., cât și pentru ceilalți jucători.

În cazul în care închiderea contului se datorează unor eventuale probleme cu privire la dependența față de jocurile de noroc, vă rugăm să folosiți opțiunile disponibile în secțiunea Joc Responsabil.

De asemenea, conform legislației în vigoare, contul de joc poate fi închis de noi într-una din următoarele situații:

  • contul de joc nu a fost verificat în decurs de 30 de zile din momentul efectuării primei depuneri;
  • pe contul de joc nu s-a înregistrat nicio activitate timp de 12 luni;
  • s-a constatat încălcarea Termenilor și Condițiilor sau a legislației în vigoare de către utilizator.

În final vă aducem la cunoștința că balanța contului dvs va fi trimisă către bugetul de stat al României, conform specificațiilor din T&C.

Pot utiliza contul împreună cu alte persoane?

 Contul de jucător este nominal și netransmisibil, prin urmare nu poate fi utilizat cu alte persoane, acest lucru fiind interzis prin Termenii și Condițiile Get’s Bet.

Ce se întâmplă dacă am pierdut accesul la contul de joc?

 În cazul în care ați pierdut accesul la contul Get’s Bet, vă rugăm să ne contactați imediat pentru a bloca accesul persoanelor neautorizate.

Get’s Bet nu poate fi făcut răspunzător pentru pierderile suferite în cazul în care contul a fost folosit de o altă persoană.

Cum îmi activez contul?

 Procesul de activare a contului se realizează prin introducerea codului primit prin SMS și prin accesarea unui link primit pe adresa de e-mail.

Imediat după ce ați completat toate detaliile de la secțiunea înregistrare,veți primi un cod prin sms pentru verificare numărului de telefon, iar pe adresa de e-mail un link de activare al contului.

Fără îndeplinirea acestor proceduri de verificare automate nu puteți accesa contul de joc.

BONUSURI ȘI PROMOȚII

 Ce este rulajul unui bonus?

 Un bonus poate fi supus, conform Termenilor și Condițiilor, unor cerințe de rulaj. Acestea reprezintă un set de reguli stabilite în termenii și condițiile bonusului, pe care utilizatorii trebuie să le îndeplinească pentru a putea retrage câștigurile după utilizarea acestuia.

Astfel, rulajul unui bonus este suma pe care acesta trebuie să o utilizeze în secțiunea în care a beneficiat de bonus, pentru a transforma suma pe care o deține în balanța Bonus în bani reali, ce pot fi retrași.

Exemplu 1: dacă ați primit un bonus de 50 RON cu rulaj de 20X doar pe suma primită va fi necesar să pariați 50X20=1000 RON.

Exemplu 2: dacă ați efectuat o depunere în valoare de 200 de lei și ați primit un bonus de 100% din depunerea efectuată, cu rulaj pentru depunere și bonus de 30x, va fi necesar să pariați (200+200) x 30 = 12 000 lei.

De ce nu am primit bonusul la depunere?

 Un bonus se creditează doar dacă introduceți codul bonus în momentul în care efectuați depunerea. În cazul în care nu dețineți un cod bonus, este posibil ca în acel moment să fi epuizat toate bonusurile disponibile și va fi necesar să așteptați publicarea de noi oferte.

Dacă ați introdus codul bonus în momentul depunerii, dar acesta nu a fost creditat, este posibil ca depunerea să nu fi îndeplinit condițiile de eligibilitate ale bonusului.

În cazul în care nu ați introdus codul bonus la depunere dar doriți să beneficiați de acesta, este necesar să ne contactați pe livechat sau e-mail și să nu utilizați suma depusă și de asemenea să nu efectuați alte tranazacții înainte de soluționarea cererii.

Ce este un bonus?

 

Un bonus este un beneficiu acordat suplimentar jucătorilor, care poate presupune îndeplinirea anumitor condiții.

Bonusul poate reprezenta bani bonus, runde gratuite, monede virtuale sau orice alt beneficiu de acest tip acordat jucătorilor.

Bonusurile sunt oferte opționale și se supun unor termeni și condiții specifici fiecărei promoții în parte, dar și termenilor generali de bonusare.

Ce bonusuri pot activa?

 În calitate de jucător la Get’s Bet puteți primi bonusuri gratuite, fără depunere, dar totodată puteți activa și bonusuri la depunere sau pentru îndeplinirea unor condiții specifice.

Asigurați-vă că sunteți abonat la primirea de mesaje de Marketing prin e-mail și SMS, pentru a beneficia de bonusuri și oferte personalizate.

Dacă sunteți eligibil pentru un bonus și aveți un cod, vă rugăm să îl introduceți în secțiunea Cont – Bonusuri – Cod Bonus și selectați Trimiteți.

Cum solicit un bonus personalizat?

Toți jucătorii Get’s Bet pot primi bonusuri și oferte personalizate în funcție de activitatea în contul de joc.

Pentru mai multe detalii despre promoții, cât și pentru o evaluare a situației contului dvs, puteți contacta  echipa de Suport prin livechat sau e-mail la adresa [email protected]

Cum pot să primesc mai multe bonusuri?

 Pentru a vă asigura că veți fi la curent cu toate bonusurile și ofertele disponibile este necesar să fiți abonat la comunicările de Marketing Get’s Bet. În cazul în care nu sunteți deja abonat, puteți face acest lucru din secțiunea Cont– Profil – Consimțământ Marketing bifand opțiunile dorite.

Cum pot anula un bonus?

 

Un bonus se anulează automat atunci când balanța bonus a contului ajunge la 0, iar toate câștigurile rundelor jucate au fost încasate.

În cazul în care aveți runde deschise, cerințele de rulaj nu se anulează.

Totodată, bonusul poate fi anulat direct din contul de joc, secțiunea Bonusuri sau puteți contacta  echipa de Suport prin live chat, între orele 10:00 – 22:00 sau pe e-mail la adresa [email protected].

Care este miza rundelor gratuite?

 Miza rundelor gratuite este valoarea minimă setată de furnizor, cu excepția ofertelor în care este specificat altfel. Dacă nu sunteți sigur de miza rundelor primite vă sugerăm să accesați jocul și să verificați valoarea acestora sau Termenii și Condițiile promoției.

Când expiră bonusul creditat?

În general, bonusurile expiră după un interval de 7 zile din momentul activării acestora pe contul de joc.

Perioada de valabilitate diferă de cea standard, acest lucru este menționat în Termenii și Condițiile ofertei.

Bonusul meu a expirat. Îl pot recupera?

 Un bonus poate expira din următoarele motive: nu a fost rulat în termenul prevăzut sau nu a fost revendicat în perioada campaniei.

Bonusul odată expirat, nu va mai putea fi recuperat.

Cum îndeplinesc condițiile de rulaj ale bonusului activat?

 

Pentru a finaliza cu succes cerințele de rulaj ale unui bonus activ, este necesar să utilizați suma ce trebuie rulată în secțiunea aferentă bonusului. De asemenea, puteți accesa secțiunea Cont – Bonusuri unde veți găsi detaliile despre bonus (valoare, cerință de rulaj, suma rămasă de rulat etc.).

Cum retrag balanța bonus?

 Pentru a putea retrage balanța bonus va fi necesar să efectuați rulajul activ pe contul dvs. până la valoarea de 100%, când aceasta se va converti automat din fonduri promoționale în bani reali.

Conform Termenilor și Condițiilor, dacă nu se specifică altfel, suma maximă care poate fi convertită dintr-un bonus este în valoare de 10.000 RON.

Unde pot vedea rundele gratuite creditate?

 Pentru a vizualiza Rundele Gratuite active din contul de joc, accesați secțiunea Cont (dreapta-sus) – Bonusuri.

De asemenea, puteți utiliza Rotirile active, accesând jocul în cadrul căruia acestea sunt disponibile.

De ce mi-au dispărut bani după îndeplinirea rulajului?

 Odată ce ați rulat cu succes un bonus, acesta este convertit în bani reali conform regulilor generale ale unui bonus.

Conform Termenilor și Condițiilor, dacă nu se specifică altfel, suma maximă care poate fi convertită dintr-un bonus este în valoare de 10.000 RON.

Unde pot verifica condițiile bonusurilor?

 Condițiile bonusurilor se pot verifica din Termenii și Condițiile fiecărui bonus în parte, disponibile pe site în secțiunea Promoții sau în e-mailul primit. Totodată, se vor aplica Termenii și Condițiile generale pentru fiecare promoție, acolo unde Termenii și Condițiile fiecărui bonus nu aduc specificații în acest sens.

Pot beneficia de bonus la depunere?

Get’s Bet pune la dispoziție diferite bonusuri de depunere, vă recomandăm să verificați bonusurile active din secțiunea Promoții, împreună cu termenii și condițiile fiecărei promoții în parte.

 

DEPUNERI ȘI RETRAGERI

Care sunt metodele de depunere disponibile? –

 Platforma noastră online vă pune la dispoziție următoarele metode de depunere: Card bancar, OktoCash, Paysafecard sau prin intermediul agențiilor.
Suma minimă ce poate fi depusă este de 20 RON prin card bancar și Paysafecard, respectiv 10 RON prin agenție sau OktoCash.
Suma maximă ce poate fi depusă este de 10.000 RON prin Card bancar, Paysafecard sau prin intermediul agențiilor Get’s Bet, respectiv 2.500 RON prin OktoCash.
De asemenea, conform OUG 114/2018, Get’s Bet percepe un comision de administrare (CDA) în valoare de 2% din fiecare depunere, bani care sunt redirecționați către Bugetul de Stat.

Totodată, vă reamintim că este necesar să fiți titularul cardului pentru a putea efectua depuneri.

Care este suma maximă pe care o pot depune pe un cont nevalidat?

 Suma maximă care poate fi depusă pe un cont nevalidat este echivalentul in lei a 200 de euro.

Pentru a elimina această limită de depunere, vedeți articolul Cum validez contul?

Unde pot verifica statusul sau istoricul tranzacțiilor de depunere?

 Atât statusul, cât și istoricul tranzacțiilor de depunere/retragere se pot verifica în Contul meu – Istoric tranzacții, selectând opțiunea dorită, respectiv perioada de timp asociată acesteia.

Am facut o depunere, dar banii nu au ajuns în cont. Ce pot face?

 Există situații rare când în urma unei depuneri, deși banii au fost retrași din contul bancar, aceștia nu au fost creditați în contul de joc.

În cazul în care fondurile nu se regăsesc în balanța de joc, dar au fost retrase de pe cardul bancar/portofelul electronic, vă rugăm să ne contactați la adresa [email protected] sau pe live chat și să includeți toate detaliile necesare (nume de utilizator, data, ora, metoda, suma tranzacției) și o dovadă a plății (extras bancar) dacă aceasta este disponibilă pentru a putea verifica și remedia situația.

În situația în care ați încercat să efectuați o depunere dar procesul nu a fost finalizat cu succes iar banii nu au fost retrași din contul de plată, vă recomandăm să contactați instituția emitentă a metodei de plată pentru a verifica dacă aveți impuse anumite limite sau restricții.

 

Care sunt metodele de retragere disponibile?

 Platforma noastră online vă pune la dispoziție următoarele metode de retragere: Card bancar, Paysafecard sau prin intermediul agențiilor Get’s Bet.
Suma minimă ce poate fi retrasă este de 10 RON prin intermediul agențiilor Get’s Bet, 20 RON prin Card Bancar, respectiv 50 RON prin Paysafecard.
Suma maximă ce poate fi retrasă este de 9000 RON/tranzacție prin intermediul Agențiilor Get’s Bet și Card Bancar, respectiv 20.000 RON/tranzacție prin Paysafecard.
Pentru a efectua o retragere prin intermediul uneia dintre metodele de mai sus, este necesar să aveți efectuată anterior cel puțin o depunere folosind metoda respectivă.
Tranzacția poate fi aprobată în maxim 3 zile lucrătoare de la înregistrarea ei și procesată în termen de maxim 5 zile lucrătoare din momentul aprobării.

*Vă rugăm să aveți în vedere faptul că în cazul cardurilor Mastercard, suma maximă cumulate ce poate fi retrasă pe o perioadă de 30 de zile este de 200.000 RON.

Cum adaug un card nou pentru retragere?

 În cazul în care doriți  să utilizați un card nou pentru efectuarea unei retrageri, este necesar să aveți cel puțin o depunere efectuată cu succes utilizând cardul respectiv și să verificați  metoda de plată sau dacă este cazul să finalizați verificarea detaliată a contului.

Fondurile depuse la Get’s Bet pot fi folosite doar pentru participarea la joc. Astfel, este important ca suma depusă în contul de jucător să fie rulată înainte ca orice retragere să fie solicitată, conform legislației în vigoare, dar și a Termenilor și Condițiilor site-ului.

Pot efectua o retragere dacă nu am validat contul?

 Pentru a iniția procesul de retragere va fi necesar să aveți contul validat.

În funcție de sumele retrase, legislația aplicabilă în România și regulile de risc, Get’s Bet poate solicita documente adiționale pentru verificarea identității înaintea aprobării oricărei retrageri. Aceste documente pot include, fără a se limita la: act de identitate, copii ale facturilor de utilități, copii ale cărților de credit utilizate pentru depuneri etc.

În cazul în care sunt cerute documente suplimentare, acestea se pot încărca direct în contul dvs. de jucător din secțiunea Cont – Documente, urmând pașii din articolul Unde încarc documentele necesare?

 

Unde pot verifica statusul și istoricul tranzacțiilor de retragere?

 Atât statusul, cât și istoricul tranzacțiilor de retragere se pot verifica în orice moment urmând pașii de mai jos:

Deschideți Meniul ->>În continuare, din secțiunea Istoric Tranzacții alegeți Istoric Retrageri.

În pagina deschisă veți putea verifica tranzacțiile de retragere conform selecției de status și perioadă de timp

  

Pot anula retragerea solicitată?

 Dacă ați solicitat o retragere însă v-ați  răzgândit, aveți posibilitatea de a o anula oricând, atât timp cât aceasta nu a fost procesată, respectiv plata nu a fost confirmată de către Get’s Bet.

În cazul în care solicitarea dvs. se află În Așteptare, aceasta poate fi anulată selectând opțiunea ANULARE din dreptul acesteia, astfel banii se vor întoarce înapoi în balanța contului de jucător.

În cazul în care tranzacția apare cu statusul Confirmat, aceasta nu va mai putea fi anulată întrucât procesatorul de plăți a primit deja confirmarea pentru transferul fondurilor către dvs., acestea părăsind contul de joc.

Am solicitat retragerea pe cardul greșit. Cum îl pot schimba?

 Odată ce ați solicitat o retragere, plata va fi rambursată pe cardul selectat. În cazul în care v-ați răzgândit în ceea ce privește cardul utilizat, puteți  anula retragerea (dacă aceasta nu a fost deja procesată) și să reinițiați procesul de retragere, selectând cardul dorit sau adăugând un nou card.

De ce mi s-au cerut documente suplimentare în vederea retragerii?

 Uneori, pentru procesarea unei retrageri, departamentul abilitat solicită documente sau informații suplimentare, din diferite motive precum: analiză de risc, legislație aplicabilă, măsuri impuse de procesatorul de plăți, etc.

Puteți încărca documentele solicitate accesând secțiunea Meniu – Profilul Meu – Documente, sau urmând pașii din articolul Unde încarc documentele necesare?

  

Mi s-a solicitat un card bancar pe care nu îl mai dețin. Ce pot face în această situație?

 În cazul în care ați primit o solicitare de documente, iar printre acestea se numără un card pe care nu îl mai dețineți o să avem rugămintea de a preciza motivul pentru care acesta nu se mai află în posesia dvs.

În funcție de fiecare situație în parte, se pot solicita documente alternative sau alte metode de verificare.

Cum pot avea retrageri mai rapide?

 Când vine vorba de retrageri dorim să procesăm plățile în cel mai scurt timp posibil!

Pentru a beneficia de o procesare rapidă a retragerii, asigurați-vă că aveți contul validat cel puțin în baza unui act de identitate. Verificați-vă periodic e-mail-urile primite de la noi, deoarece este posibil să avem nevoie de documente sau informații adiționale.

De cele mai multe ori, procesul de retragere este întârziat din cauza acestor solicitări de documente suplimentare. Asigurați-vă că vă validați  contul și trimiteți din timp toate documentele necesare, astfel încât retragerile să poată fi procesate fără nicio întârziere.

Care sunt taxele ce se percep la depunere?

 Get’s Bet nu percepe taxe pentru procesarea depunerilor. În cazul diferențelor între suma depusă și suma debitată, vă rugăm să consultați taxele percepute de instituția de plată emitentă/bancă.

O taxă de 2% pentru fiecare sumă depusă este aplicată automat și reținută de către Get’s Bet conform O.U.G. 114/2018. Aceste sume sunt plătite integral către bugetul de stat.

Care sunt taxele care se percep la retragere?

 Get’s Bet nu aplică comisioane pentru procesarea retragerilor. În cazul diferențelor între suma retrasă și suma creditată, vă rugăm să consultați taxele percepute de instituția de plată emitentă/banca.

O taxă între 1% și 25% este reținută automat pentru fiecare suma retrasă și procesată. Aceste sume sunt plătite integral către bugetul de stat.

Get’s Bet percepe comision?

 Get’s Bet nu percepe niciun fel de taxe adiționale pentru procesarea tranzacțiilor financiare.

 De ce am primit mai puțin în contul bancar decât suma confirmată?

 Vă reamintim că în cazul unei retrageri de până la 10.000 RON, impozitul este de 3% din suma retrasă, conform legislației în vigoare.

În momentul înregistrării retragerii sunteți informat cu privire la impozitul pe Venit reținut.

Astfel, alte eventuale taxe pot reprezenta comisioane impuse de către instituția de plată/banca dumneavoastră, în conformitate cu înțelegerea contractuală semnată cu aceasta.

Câștigurile trebuiesc declarate?

 Câștigurile obținute din participarea la jocuri de noroc online sunt declarate în fiecare an de către Get’s Bet în conformitate cu legislația fiscală aplicabilă.

Taxele aplicate câștigurilor obținute din participarea la jocuri de noroc la distanță sunt reținute și plătite automat în numele dumneavoastră către bugetul de stat în conformitate cu legislația fiscală aplicabilă.

Am obligații de plată pentru premiile obținute?

 Uneori, la Get’s Bet puteți câștiga și premii. Acestea sunt definite separat în Codul Fiscal și uneori există taxe suplimentare aplicabile pentru astfel de câștiguri.

Pentru a verifica această informație vă recomandăm să consultați Termenii și Condițiile promoției respective sau să ne contactați prin e-mail.

  

Unde pot verifica istoricul de tranzacții?

 Istoricul tranzacțiilor din contul dvs. de joc (Depunere/Retragere/Jocuri de noroc),  îl regăsiți în Cont – Istoric tranzacții, selectând opțiunea dorită, respectiv perioada de timp asociată acesteia.

De ce la depunere am banii instant in cont iar la retragere poate dura câteva zile?

 În momentul în care realizați o depunere în contul Get’s Bet, sistemul nostru facilitează acest proces. Mai exact. sistemul oglindește/citește suma pe care ați dorit să o depuneți iar valoarea sa este vizibilă instant pe contul dvs. de joc pentru a vă permite să folosiți imediat banii.

Cu toate acestea, transmiterea fondurilor depuse are același timp de prelucrare din partea băncii precum în cazul unei retrageri, adică până la 5 zile lucrătoare (retragere concretizată prin detaliile cardului). Dacă nu am fi avut acest sistem care să ”citească” suma ar fi trebuit și la depunere să așteptați același timp precum la retragere, fapt ce ar fi îngreunat activitatea dvs. pe pagina noastră și în același timp ar fi creat neplăceri.

La retragere, destinatarul, banca în cazul de față, va avea nevoie de până la 5 zile lucrătoare (la fel ca la depunere) pentru a face suma disponibilă în contul dvs. bancar. Motivul din ”spate” este un sistem de securitate a tranzacțiilor la care au aderat sistemele bancare tocmai pentru a garanta pe cât este posibil siguranța tranzacțiilor dvs. și a stopa tentativele de fraudă financiară.

Datele cardului meu sunt în siguranță?

 Conform Politicii de confidențialitate, avem dreptul de a colecta următoarele informaţii de identificare personală de la utilizatori, transmise in mod expres de către aceștia:

– Informații privind mijloacele de plată: extras bancar, copie scanată a cardurilor de debit/credit utilizate pentru operațiuni asupra contului, fotografii sau documente scanate pentru verificarea mijloacelor de plată alternative, cum ar fi: Paysafecard sau chitanțe ale depunerilor în agenții.

Din motive de securitate a contului dumneavoastră de joc dar și a celui bancar, noi nu putem vizualiza numărul cardului complet, ci doar primele 6 și ultimele 4 cifre (0000 00** **** 0000). Astfel, vom accepta doar poze cu fața cardului având vizibile din numărul acestuia doar primele 6 și ultimle 4 cifre și, de asemenea, poza cu spatele cardului având codul CVV/CVC acoperit. În cazul în care pe spatele instrumentului de plată sunt vizibile cifrele din numărul acestuia (cifrele fiind scrise in relief), va fi necesar ca și pe spatele cardului să fie vizibile doar primele 6 și ultimele 4 cifre ale acestuia.

Ce este CVV / CVC2?

 Codul CVV/CVC (Card Verification Value/Code) este situat pe partea din spate a cardului dvs. de credit în dreapta, în banda de semnătură albă și reprezintă ultimele 3 cifre pentru VISA și MasterCard. Acesta este un cod de securitate pe care doar titularul cardului trebuie să îl cunoască și pe care este necesar să îl introduceți în momentul în care încercați să efectuați o depunere. Acel cod nu vă va fi solicitat sub nicio formă de vreunul dintre operatorii noștri, iar în situația în care vi se va solicita poza cu cardul pentru verificarea metodei de plată, este necesar să acoperiți acest cod CVV.


CAZINOU

 Ce este RTP-ul?

 Fiecare joc de Cazino se bazează pe formule matematice și/sau o anumită mecanică de joc, prin care un anumit procent din sumele mizate de jucători se întoarce înapoi sub formă de câștiguri către jucători.

Acest procent poartă denumirea de RTP și diferă în funcție de joc și furnizor.

Este important de știut că acesta este un procent teoretic care se atinge după un număr considerabil de pariuri și că nu asigură returnarea sumelor către același jucător.

Spre exemplu, un joc care are un RTP de 97% nu va garanta returnarea a 97 RON către un jucător care a mizat o sumă de 100 RON la o învârtire.

  

Unde pot găsi RTP-ul unui joc?

 Parametrul RTP se găsește în regulile de joc aferente fiecărui slot în parte, accesând meniul de ajutor din joc.

  

Cine garantează RTP-ul unui joc?

 Atât jocurile cât și formulele matematice prin care se ajunge la un anumit RTP sunt testate de laboratoare independente, iar în urma acestor teste de specialitate se emit certificări.

Cine garantează corectitudinea jocurilor?

 Toate jocurile disponibile pe platforma Get’s Bet trec prin testări efectuate de laboratoare specificate independente, în urma cărora se emit certificări, ulterior fiind aprobate de către ONJN – autoritatea unică în domeniul jocurilor de noroc din România.

Cum pot accesa informațiile generale ale unui joc?

 Pentru a accesa informațiile generale ale unui joc nu trebuie decât să accesați Meniul jocului respectiv și să selectați opțiunea de Ajutor.

Fiecare furnizor de joc afișează meniul diferit, însă această secțiune se regăsește în toate jocurile și conține informații precum: tabela de plăți, funcții ale jocului și RTP.

  

Pot juca live cu un dealer?

 Jocurile live cu dealeri sunt jocuri de cazino în care elementul aleatoriu nu este unul generat electronic (RNG), ci în care jucați ca și într-un cazino real prin intermediul unor mijloace de joc reale și prin intermediul unei transmisii live din studiouri specializate.

Pot testa jocul înainte de a depune? Există o versiune demo a jocului?

 Get’s Bet pune la dispoziție jucătorilor săi opțiunea de a accesa și testa unele jocuri disponibile pe platformă, folosind o versiune demo a acestora. Nu este necesar să dețineți  un cont de joc deschis pentru a participa la jocurile demo.

ATENȚIE: Jocurile demo nu se desfășoară cu bani reali, iar câștigurile obținute nu pot fi convertite în niciun mod în bani sau orice alt beneficiu pentru participant

Cum se formează premiile într-un Jackpot?

 De obicei, fondul de premii al unui Jackpot se mărește cu fiecare miză efectuată la jocul sau jocurile participante. Trebuie să consultați regulamentul fiecărui joc sau Jackpot pentru a vedea toate detaliile legate de un Jackpot.

Cum se poate câștiga un Jackpot?

 De obicei, Jackpoturile se pot declanșa aleatoriu în orice moment al jocului, iar acestea se oferă direct în balanța jucătorului în momentul câștigării acestuia.

Dacă la un joc sunt disponibile mai multe Jackpoturi diferite în acest caz se poate declanșa un mini joc și în funcție de rezultatul acestuia, se creditează Jackpotul specific rezultatului acestuia.

Totuși, modul de câștigare a unui Jackpot poate fi diferit în funcție de joc/Jackpot. Trebuie să consultați regulamentul fiecărui joc sau Jackpot pentru a vedea toate detaliile legate de un Jackpot.

Care sunt tipurile de Jackpoturi disponibile?

 Jackpoturile pot fi de mai multe feluri, printre cele mai populare se numără:

-Jackpoturi progresive când valoarea acestora crește constant pe măsură ce se mizează la jocul sau jocurile participante;

-Jackpoturi non-progresive care au sume fixe și pot să difere în funcție de miza plasată la joc;

-Jackpoturi „must win” care se acordă atunci când se ajunge la o sumă, la o anumită perioadă sau în anumite condiții.

Am o rundă cu status În Așteptare. Ce este de făcut?

 Această situație poate apărea fie din cauza conexiunii la Internet, fie a unei probleme de conectivitate cu furnizorul unui joc. În cazul în care ați eliminat prima variantă enumerată mai sus,este necesar să identificați numărul rundei respective și să contactați departamentul nostru Asistență Clienți, fie prin funcția de live chat disponibilă pe site, fie la adresa de e-mail [email protected]

După investigarea situației, colegii noștri vor reveni cu un răspuns la solicitarea dvs. indiferent de statusul unei runde de joc. Atât rezultatele acesteia, cât și miza sau orice alte date se recuperează complet și rezultatele se pot restabili.

Cum pot afla numărul unei runde?

 Pentru a identifica numărul unei runde (ID Tranzacție) din cadrul unui joc de tip slot, este necesar să accesați contul de joc în secțiunea Istoric tranzacții, selectați “Jocuri de noroc” și perioada dorită pentru a limita aria de căutare.


SPORT

 

Cum pot anula un bilet deja plasat?

 La Get’s Bet anularea biletelor deja plasate nu este posibilă.

Ce este un pariu antepost?

Pariurile antepost sunt pariuri pe termen lung, cum ar fi „Câștigătorul campionatului”.

Ce este funcția de cash out?

 Funcția Cash Out vă oferă oportunitatea de a încasa un pariu înainte să fie decis, permițându-vă să vă asigurați o parte din câștiguri sau să reduceți pierderile.

Disponibilitatea opțiunii de Cash Out depinde de mai mulți factori, cum ar fi desfășurarea meciului, acoperirea tehnică din partea furnizorului, modificarea cotelor, etc. În consecință, nu trebuie asumat faptul că opțiunea de Cash Out va fi disponibilă la orice pariu.

Pariul meu nu a fost înregistrat?

 La Get’s Bet un pariu este înregistrat în momentul în care acesta apare în istoricul de pariere (pariuri deschise). În cazul în care nu sunteți sigur ca  pariul dvs.  a fost plasat și valid, vă rugăm să vă verificați pariurile deschise.

În cat timp se validează pariul meu?

 Deși facem toate eforturile ca pariurile dvs. să fie validate cat mai rapid posibil, există situații în care este necesară confirmarea oficială a rezultatului, ceea ce poate cauza o ușoară întârziere.

SITUAȚII TEHNICE

 

De ce nu am primit link-ul de activare/codul de verificare prin SMS?

 Dacă ați finalizat procesul de înregistrare, dar nu ați primit link-ul de activare trimis pe e-mail este posibil ca acesta să fi ajuns în folderele de Spam/Junk, astfel vă rugăm să verificați aceste secțiuni în contul de e-mail.

De regulă, link-ul de activare se transmite instant. Dacă totuși ați urmat pașii de mai sus și nu l-ați primit, vă rugăm să încărcați poza actului de identitate în contul de joc, secțiunea „Documente”.

În cazul în care nu ați primit codul de verificare prin SMS, vă rugăm să ne contactați pe adresa de e-mail [email protected] sau pe livechat, zilnic, între orele 10:00-22:00.

Primesc un mesaj despre câștiguri/pierderi însă aceste sume nu se regăsesc în balanța contului. De ce?

 Acesta este un mesaj general, care apare automat la intervale de timp prestabilite și au rolul de a informa cu privire la sumele pariate, precum și sumele

câștigate/pierdute în aceste intervale. Acest mesaj nu reflectă sau influențează balanța de joc, întrucât are un scop informativ și este destinat conștientizării timpului petrecut în joc și a sumelor rulate în această perioadă.

Am câștigat o rundă, însă nu s-a creditat în balanța contului.

 Există situații rare, în care o rundă poate rămâne În Așteptare sau Deschisă.

În acest caz vă rugăm să accesați Cont – Istoric Tranzacții – Istoric de joc și să copiați numărul rundei folosind butonul de copiere pus la dispoziție, după care să luați legătura cu departamentul nostru Asistență Clienți, fie prin funcția de live chat disponibilă pe site între orele 10:00 -22:00, fie la adresa [email protected] și să ne oferiți mai multe detalii (numărul rundei, numele jocului, data și ora) pentru verificarea și remedierea situației.

Întrucât uneori aceste verificări depind și de furnizorul de jocuri, este posibil ca ele să nu poată fi rezolvate pe loc de către echipa Get’s Bet.

Ce se întâmplă cu pariul în cazul unei erori?

 În cazul unei erori la deschiderea/reîncărcarea jocului, runda în cauză este reluată.

În cazul în care acest lucru nu este posibil iar runda rămâne În Așteptare sau Deschisă, vă rugăm să ne contactați pentru a investiga situația.

ATENȚIE: Orice defecțiune a unui joc anulează automat rundele și plățile active ale jocului în momentul respectiv.

Am fost deconectat în timpul sesiunii de joc, iar jocul nu a fost reluat.

 Dacă sesiunea de joc nu a fost reluată după deconectare, vom avea rugămintea să vă reconectați la jocul accesat anterior folosind exact același dispozitiv și browser.

Vă informăm că nu toți furnizorii de joc au opțiunea de a relua sesiunea de joc anterioară deconectării. În acest caz sumele aferente rundelor în desfășurare se vor închide automat după un interval de timp, iar în cazul unui câștig rezultat din aceste runde, acesta se va credita balanței dvs..

Vă rugăm să ne contactați în astfel de situații, oferind cât mai multe detalii pentru a putea investiga și remedia astfel de probleme.

JOC RESPONSABIL

 

Ce înseamnă Joc responsabil?

 Tratăm Jocul responsabil cu maximum de seriozitate pentru că vrem să oferim clienților noștri un cadru corect și sigur, dar și cea mai bună experiență posibilă.

Unii clienți ar putea avea nevoie de susținere pentru a-și păstra calmul și, pentru asta, oferim mai multe măsuri de prevenție. Pentru mai multe informații, vizitați

“Joc Responsabil” în partea de jos a paginii.

Cu cine pot vorbi pentru probleme cu jocurile de noroc și Joc Responsabil?

 Pentru mai multe informaţii despre deţinerea controlului asupra jocului, dar şi pentru ajutor şi consiliere, vă recomandăm să accesaţi următorul link: https://jocresponsabil.ro/

jocresponsabil.ro este un site destinat să acționeze ca element de bază într-un program de educație pentru reducerea la minimum a problemelor legate de jocurilor de noroc, precum și să furnizeze soluții de tratament și sprijin pentru cei care au nevoie.

De asemenea, puteți suna gratuit la Linia Verde pentru Joc Responsabil (0800 800 099) sau puteți contacta următoarele organizații:

www.gamcare.org.uk

www.gamblingtherapy.org

www.gamblersanonymous.org.uk

Cum știu dacă am o problemă cu dependența de jocuri de noroc?

 

Conform JocResponsabil.ro, la dependenții de jocurile de noroc s-au observat următoarele tipare comportamentale:

Implicare constantă în jocurile de noroc, anxietate și stare de irascibilitate atunci când jocurile de noroc sunt întrerupte sau reduse.

Tendința de a împrumuta bani pentru a corecta temporar probleme financiare.

Încercări eșuate în mod repetat de a controla, reduce sau opri implicarea în jocuri de noroc.

Perioade lungi sau nejustificate de absență de acasă sau de la serviciu.

Împrumuturi, cărți de credit aflate pe minus, cecuri returnate sau o lipsă nejustificată din fondurile familiei.

Studierea intensivă a programelor sportive și a ponturilor date la televizor, radio, pe internet sau în ziare.

Refuzul la acceptarea sfaturilor sau remarcile altora în legătură cu jocurile de noroc.

Scăderea eficienței de muncă.

Disconfort, nervozitate sau tensiune amețitoare dacă o întâmplare previne activitatea de joc de noroc.

O stare de spirit mai bună, o stimă de sine mărită și o relaxare în urma câștigului la jocuri de noroc.

SIGURANȚĂ ȘI SECURITATE

Primesc un mesaj precum că accesul la site este restricționat. Ce este de făcut?

 Get’s Bet deține licență doar pe teritoriul României, astfel nu vă veți putea autentifica în contul de joc din alte regiuni.

Ce drepturi am și cum îmi pot gestiona datele personale?

 Drepturile dvs. în ceea ce privește datele personale sunt de a accesa, rectifica, șterge, limita prelucrarea lor, portabilitatea datelor, împotrivire sau retrage consimțământul.

În vederea respectării legislației în vigoare, compania noastră are obligația de a păstra datele înregistrate de dumneavoastră pentru o perioadă minimă de 5 ani de la momentul colectării și prelucrării acestora.

Pentru ce perioadă sunt păstrate datele mele personale?

 Păstrăm evidența datelor dvs personale pentru cel puțin 5 ani după ce contul este închis.

Cum îmi aleg o parolă sigură?

 O parolă cât mai sigură are cel puțin 8 caractere și trebuie să includă majuscule, litere mici, numere și simboluri. Evitați folosirea numelui dvs, a contului dvs. sau data nașterii în parolă.

Care sunt posibilele indicii că mi-a fost compromis contul de utilizator?

 În principal, schimbări la contul dvs, parolă sau tranzacții și pariuri ce nu au fost făcute de dvs. Dacă realizați că cel puțin unul dintre aceste lucruri s-a întâmplat, va trebui să vă schimbați parola și să ne contactați.