Întrebări frecvente

Înregistrare

Pentru a putea utiliza serviciile oferite de noi, este necesară crearea unui cont pe siteul www.getsbet.ro – Înregistrarea. Pentru aceasta, va trebui să furnizezi un set de date minime pentru identificarea ta, date ce vor fi ulterior verificate.

Este permisă înregistrarea doar cetățenilor români majori, rezidenți în România. Conform Termenilor și Condițiilor acceptate la înregistrare, orice persoană are dreptul la UN SINGUR cont pe platforma getsbet.ro. În cazul în care a mai fost deja înregistrat un cont cu detaliile tale, vei fi înștiințat de acest lucru la momentul înregistrarii.

Mi-am uitat numele de utilizator / parola

Pentru a îți reaminti numele de utilizator sau a îți reseta parola, utilizați optiunea noastră Parolă uitată .

Modificarea datelor personale

Odată înregistrat, un utilizator poate modifica date cum ar fi numărul de telefon sau parola. Nu este permisă însă modificarea datelor de identitate verificate, precum nume, adresă sau CNP. În cazul în care acestea se schimbă, te rugăm să contactezi departamentul de Asistență, la suport@getsbet.ro .

Reține detalii

Opțiunea Reține detalii permite, în funcție de browserul utilizat, ca acesta să rețină detaliile utilizate pentru logare (username și parola).

Verificarea identității

Conform legislației în vigoare, suntem obligați să verificăm identitatea jucătorilor nostri in termen de maxim 30 de zile de la prima depunere. Pentru aceasta, cea mai rapidă modalitate este să încarci o poza a cărții de identitate, folosind secțiunea “Incarcă documente de verificare” din contul de utilizator. Verificarea documentelor poate dura până la 48 de ore.

Dacă nu poți face acest lucru prin intermediul website-ului, poți face o poză a documentului tău cu telefonul sau orice aparat foto și să ne-o trimiți prin e-mail la suport@getsbet.ro. Te rugăm sa te asiguri că menționezi în titlul e-mailului „Verificare” și numele tău de utilizator, precum și că fotografia documentului trimis este completă și lizibilă.

Verificarea documentelor poate dura până la 48 de ore. Odată aceasta efectuată, te vom informa printr-un e-mail la adresa cu care te-ai înregistrat.

Depunerea fondurilor

Poți depune fonduri accesând secțiunea “Depunere” a contului tău. Aici poți selecta, adăuga și modifica detaliile mijloacelor de plată folosite.

Dacă adaugi un card de debit sau de credit, detaliile acestora vor fi păstrate în contul tău pentru tranzacții viitoare.

Fiecare metodă de plată are limite si condiții specifice. Aceste informații sunt detaliate în secțiunea “Depuneri” a contului tău.

Dacă întâmpini probleme la depunerea fondurilor, de cele mai multe ori aceasta este cauzată de refuzul procesatorului tău de servicii de plată. Din păcate, în acest caz nu ni se furnizează motivele acestui refuz de plată. Ce poți face pentru limitarea acestor cazuri:

– Asigură-te că detaliile metodei de plată sunt corecte;

– Verifică, că numărul de securitate (CV2) de pe spatele cardului a fost introdus corect – ultimele 3 cifre de pe banda de semnătură de pe spatele cardului.

Din motive de securitate, anumiți emitenți de card pot bloca temporar tranzacțiile, în special dacă e prima dată cand depui fonduri la Get’s Bet. În acest caz, îți recomandăm să contactezi banca sau furnizorul de servicii de plată.

Dacă întâmpini orice alte dificultăți la depunere, te rugăm să ne contactezi pentru asistență.

Retragerea fondurilor

Pentru a putea efectua o retragere, datele privind identitatea ta trebuie verificate.

Poți efectua orice retragere în limita balanței din secțiunea Pariuri – “Poate fi retrasă”.

În cazul în care există cerințe de rulaj pentru anumite bonusuri ne-îndeplinite, sumele de bani disponbile în balanța “Bonus” nu vor putea fi retrase, orice retragere putând atrage anularea bonusului, precum și a oricăror câștiguri obținute ca urmare a folosirii acestuia. Poți vizualiza cerințele de rulaj active în secțiunea “Informații privind bonusul” a contului tău.

În general, cererile de retragere se vor procesa în 2-5 zile lucrătoare de la executarea acestora, la care se va adăuga timpul de procesare al băncilor.

Conform legislației în vigoare, retragerile se vor face folosind același mijloc de plată utilizat la depunere. În cazul în care acesta nu mai este disponibil, te rugăm să ne contactezi pentru asistență.

Poți anula o cerere de retragere atâta timp cât aceasta nu a fost procesată, folosind opțiunea “Anulează retragerea” din contul tău.

Validarea pariurilor

Deși facem toate eforturile ca pariurile tale să fie validate cat mai rapid posibil, există situații în care este necesară confirmarea oficială a rezultatului, ceea ce poate cauza o ușoară întarziere. Facem toate eforturile ca pariurile să fie validate în maxim 2 ore de la terminarea evenimentelor.

Regulile jocurilor

Regulile, termenii și condițiile detaliate specifice fiecărui produs disponibil pe platforma noastră pot fi accesate în secțiunea  Reguli de pariere – pentru pariuri sportive, sau Reguli cazinou pentru jocurile de tip cazinou.